tisdag 14 april 2009

Vem fan kom på fysiologi?

Imorgon är det tenta, kommer gå åt helvete. Död åt fysiologi.
Jag får satsa på omtentan. Eller möjligtvis på en enorm tur med frågorna. Det förstnämnda känns mest realistiskt. Jag tror dock att jag inte är ensam om de här tankarna, vilket är glädjande för mig. Då är det inte bara jag som är korkad.
Det går som det går, lite väl sent att påverka det nu.

Efter tentan blir det lunch med klassen innan det bär hem för flyttförberedelse. Ska bli skönt att kunna släppa skolan ett tag och fokusera på flytten och allt vad det innebär.

Imorgon kväll vankas det "systerobror". D.v.s. KTH:s studentpub. Där är det stand-up med Tomas Järvheden i spetsen. Tomas Järvheden i all ära men det är öldrickandet som är kvällens höjdpunkt. Tenta-bira är alltid snäppet godare än vanlig öl. Så lär det bli även denna gång, det förmodade underkända resultatet till trots. Hoppas på god uppslutning. "The more, the merrier", som det heter.

Hoppas att Liverpool, mot förmodan, vänder på steken i afton. Vore fantastiskt om tråk-Chelsea fick respass redan kvartsfinalen. Å andra sidan spelar det mindre roll då vilket lag som än vinner denna batalj lär stöta på patrull i andrahands-finalen där Barcelona står för motståndet.


Au Revoir!



Topp-3: (ingen egentlig topplista utan bara tre ting, värda sina namn)
1. Samsung
2. Vitlök
3. acceptans

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar