fredag 10 april 2009

Fan

Fan. Jag vill men det går bara inte. Varken soveri eller pluggeri. Hur ska man bära sig åt? Räkna hoppande, bräkande får hjälper ju inte. Varken mot soveri eller pluggeri.

Jag måste somna snart om jag ska orka upp i gryningen och spela en runda golf, förvisso bara 9 hål men det kan vara nog så jobbigt. Min "plastpappa" tycker det är meningslöst att bara spela 9 hål. "Som att spela 5 rutor i bowling", som han själv så fiffigt uttryckte sig. Jag är faktiskt benägen att hålla med men min kära mor tycker att det räcker med 9. Då blir det så. Mamma är nämligen HSB. D.v.s. "hon som bestämmer".

Morgondagen är synnerligen fullbokad. Ska som sagt spela golf på morgonen. Nästa anhalt blir Ållevi där mitt kära FFK spelar DM. Det blir nog inget tittande på varken IFK eller Tomten, jag måste helt enkelt plugga. Eller "råstuda" som en viss Werner hade sagt.

På kvällen blir det förhoppningsvis häng med mina hoomies, om fysiologin tillåter vill säga. Hoppas, hoppas att jag lär mig nåt imorgon, det skulle onekligen behövas. Har hittills inte lärt mig ett dyft så varför skulle så ske under morgondagen? Vet ärligt talat inte.

Nu kallar sängen med världens största megafon på min uppmärksamhet så det är väl bäst att jag gör densamme till lags. Gonatt!

topp-3:
(svordomar som är lämpliga att använda på fysiologi-kursen)
1. Fan (funkar i alla sammanhang)
2. Helvete (funkar framförallt i sportens värld men även funktionellt inom diverse andra områden, såsom skola)
3. Helvetesjävlafan (används främstdå ordförrådet är så välanvänt att man helt enkelt inte har andra ord att tillgå)
3.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar