måndag 6 april 2009

sängdags

Klockan har nu rusat all världens väg och sängen skriker febrilt efter sällskap. Dagen har varit sådär. Jag jobbade fram till lunch, promenerade sedan hem de ca 45 minutrarna det tar från Mariatorget till bostaden i Hammarby Sjöstad.

Skulle egentligen pluggat fysiologi som vi tenterar nästkommande onsdag (ja vet, det är drygt en vecka kvar men jag ska fara hem till metropolen Falköping på torsdag och kommer inte hem förrän på söndag. Eftersom jag känner mig själv vet jag att min kalender inte kommer att vara överröst med studietid under den perioden.) men jag, eller rättare sagt mina ögon, gjorde det briljanta valet att ta en tupplur.

Imorgon får vi nycklarna till vårt nya place. Ska bli skönt med ett till rum. Tack Bajen!
Det som händer imorgon utöver nyckelfående, är jobb och förhoppningsvis lite studier.

Nu är det, som rubriken antyder, sängdags om jag ska orka upp imorgon. Det blir nog prommis både till och från jobbet, om vädret tillåter.

Fred ut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar