torsdag 16 april 2009

torsdag

Vaknade vid 10 imorse, aningen tröttare än ett vanligt uppvaknande. Det berodde nog på gårdagens trapatser. Innan skolan tyckte jag det skulle bli skönt med Sjukgymnastik. Det tycker jag inte längre. Dagens föreläsning var bland det mest ointressanta jag varit med om. Föreläserskan var fruktansvärt jobbig och oändligt oisnpirerande, dessutom bröt hon på tyska. Hon är säkert nasist. En kvinnlig doktor Mengele.

Efter en hemresa med trevligt sällskap (Jocke till årstaberg och Ludde hela vägen) lagade jag lite mat. Kassler & Champinjoner med grädde och ketchup. Det var göttans!

Ikväll ska jag gå bort med ett par kartonger till Förskeppsgatan. Om jag orkar. Eller nej förresten, inte om jag orkar, jag SKA gå bort med ett par kartonger. Det är ju ändå inget av intresse på televisionen.
Ska nog faktiskt också unna mig en burgare från MAX ikväll då jag är själv hemma. Eftersom jag dessutom får lite motion i och med lådbärande är jag jag väldigt förtjänt av det.

Imorgon är det ytterligare en halvdag i skolan, denna gång på förmiddagen. Det gillar jag. 9-12 är precis lagom. Blir nog träning efteråt också, dags att ta tag i den (träningen alltså) nu när skolgången är förlagd till Flempan. Hoppas jag lyckas undvika träningsvärk efter ca 3 träningsfria veckor. Numera vet jag ju dock att det är den excentriska träningen som ger träningsvärk. Då det också är den som ger volym åt musklerna blir det nog ändå till att jobba excentriskt imorgon. Får helt enkelt ta träningsvärks-smällen.


Tack och hej, leverpastej

3 kommentarer:

  1. Vi får hoppas att vi får se några fler typiska exempel imorgon. Aldrig fel, liksom.

    SvaraRadera
  2. AAAAAAAGH!! DU verkligen BLOGGAR! PÅ RIKTIGT!!! =P

    SvaraRadera
  3. Skönt att man kan stava till nazist. Eller nasist som det numera heter.

    SvaraRadera