måndag 20 april 2009

as expected

Dagen har varit precis så som jag förväntade mig av den. Skolan var lika tråkig som jag förutspådde, somnade t.o.m. på lektionen. Det sades nog inget viktigt ändå..

Åkte med pendeln ända till T-centralen och inte till Årsaberg som brukligt. Skulle ju hämta spelet som beställdes igår. Tog en promenad hem från stan, vilket nog inte var skonsamt för min hals. Har ju en verktygslåda i den, ni vet. Väl hemkommen började jag spela direkt. Vad annars? Dagen har fullkomligt rusat iväg så nu får det vara färdigspelat.
Man blir helt isolerad från omvärlden när man väl börjar spela. Lade inte ens märke till när telefonen ringde.

Dagens kvällsmat bestod av fussilli och vanlig hederlig grillkorv. Sån där dennis-korv. Och ketchup, såklart. Till detta serverades mjölk. En typisk ungkarlsmiddag. Nu är jag ju inte ungkarl men ibland blir det sån mat ändå.

När jag slog på tv:n såg jag till min uppskattning att Peking leder med 1-0 mot Giffarna Sundsvall i halvtid. Det hinner säkert vända.

Ett aningen innehållslöst blogginlägg idag, kan jag känna. Imorgon utlovas dock en avsevärd förbättring.


Tingalin, tingalin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar