torsdag 21 maj 2009

onödigt

Molnen ligger som ett vackert täcke över Sjöstaden, blommorna på balkongen är utslagna likt Henrik Zetterbergs tänder och man är ledig hela dagen. Livet leker. Eller hade lekt om det inte vore för händelsen tidigare under dagen.

Skulle träna imorse. Kom till skolan ca 9.30. Döm av min förvåning/besvikelse när jag märkte att skolfan var stängd. Det vara bara att sätta sig på pendeln hem igen. Efter ganska mycket väntande (tågen går ju inte så ofta på helgdagar) kom jag hem till förskeppsgatan ca kl 11.
2.5 timmar bortslösade helt i onödan. Fan.

"bottenlagen stämmer United", vad är det för skitsnack?
Bara för att United vill undvara spelare inför den ack så viktiga CL-finalen ska de väl inte behöva stämmas. Då skulle de ju stämmas varje omgång, eftersom de alltid vilar spelare. Klart att man ska få spela med vilket lag man vill, bara spelarna är registrerade för klubben. Oavsett om det är United eller inte. Jag tror dessutom att United vinner oavsett vilket lag som ställs på benen. Så det så. Då kan Newcastle o co stämma på.


Nu blir dä ena svarter kôpp, före jag drar te stan, som jag förmodligen hade sagt om jag hade bott kvar i Falköping..

//Blixtgordon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar