tisdag 23 juni 2009

Sitter nu på jobbet med "mina" fakturor. Har börjat ledsna kraftigt på fakturaregistrering/betalning denna dag. Det beror troligtvis delvis på att jag satt uppe alltför länge igår och kollade på TV. Hörde ni? kollade på TV. Hemma. Fick efter många om och men från FastTVs sida äntligen den efterlängtade boxen igår eftermiddag. I min exaltation satt jag och kollade på de mest vedervärdiga program, bara för sakens skull. Måste ju lära mig att titta på TV nu igen efter att nästintill totalt glömt bort hur man gör.

Ska egentligen jobba till 15.30 men jag funderar på att gå lite tidigare. Man vill ju ta till vara på dessa dar, då solen skiner ikapp med sig själv.

Ikväll blir det U21-EM på tv. Sverige - Serbien. Mitt tips: 0-0. Som bekant så ska man ju ta mina tips med en ganska stor nypa salt. Det kan med andra ord sluta hur som helst.

Wimbledon drog ju igång igår. Lokalbekante Robin Söderling gick enkelt vidare efter en ganska knackig inledning av matchen. Jag hoppas givetvis på en upprepning av Franska Öppna-bragden men jag vågar inte tro. Fjärde omgången är väl ett rimligt tips. Där blir nog en viss schweizare för svår.

Nee, back to work.

/PUF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar